bloggpennan

Alla inlägg under augusti 2013

Av bloggpennan - 13 augusti 2013 12:01

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag :(

Men idag ska jag blogga c:


Iallafall, min sommar har varit.. Okej antar jag, skolan börjar den 19 Agusti, blä Dx

Och idag ska jag hämta Revolt från bibblan c:

Ni tänker säkert: "Oh har du läst Hunger Spelen? :3"

Och då svarar jag: QQERSENFJ SÅKLART JAG HAR! :D Nejmen xD Det var några månader sen som jag läste ut Fatta Eld och började på Revolt men skolbibloteket stängde innan jag han läsa klart den och har inte haft tid att gå till bibblan, och när jag väll hade det så var den utlånad ;_; SÅÅ jag bästellde den och idag är den sissta dagen att hämta den o':

Och just nu äter jag frukost och bloggar c:

Sorligt nog är det inte många dagar kvar tills jag börjar skolan (som jag sa innan) bara 6 dagar.. Men jag ska försöka blogga mer, PS. Besök min nya YouTube kanal vett ja ;) https://www.youtube.com/channel/UCAgCTpfe0ipK17xyjlC5n4Q


//XOXO BloggPennan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Är En Halv-Galen Tjej Som Älskar, Men Är Lite Lam På Att Blogga c:
Hoppas Ni Följer Mitt Galna Liv, Mina Galna Spel Och Lite Till :3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards