bloggpennan

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

FRÅGESTUUUND C:

Av bloggpennan - 18 juli 2013 14:56

Varför inte?
Iaf, just nu skypar jag med min BFF Anne #Bästa #Vänner #Föralltid c:
Och idag ska jag kolla på hundvalpar för vi ska nämligen köpa en tik :3 (Tjej)
Så, bomba med frågor och ge tips på fina, lite udda flick namn som skulle passa till en liten bichon frize x3
Juste igår kväll hände detta: Jag träffade två jätte fina undar vars namn var Rocko och Chilly. Jag åt middag med min store brorsas flickvän (Min och deras familj då också xD)
Sen fick jag äta massa godis och fick läsk c:
Medans jag tittade på en japansk film (Översatt på svenska) och jag ville titta på en bonus, men det var på japanska så jag "lärde" mig japanska också xD

//OXOX Pennan c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggpennan - 13 augusti 2013 12:01

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag :( Men idag ska jag blogga c:   Iallafall, min sommar har varit.. Okej antar jag, skolan börjar den 19 Agusti, blä Dx Och idag ska jag hämta Revolt från bibblan c: Ni tänker säkert: "Oh har du läst Hun...

Av bloggpennan - 24 juli 2013 10:21

Goodmorgon alla läsare! c:Jag har nördat som  *** med spelet "The Hunger Games Adventur" (stav owo) på mobilen dåh, inte på facebook cxDet är MYCKET roligare, så jag tipsar om att ladda ner ;)Juste.. Pappa kom hem från [något land] igår och jag fick....

Av bloggpennan - 22 juli 2013 14:22

  Buggar min data? (Sry för dålig bild kvalitet) SÅG jag värkligen MSP skriva: "Grattis :D" på en tjejs forum?!Hehe.. Btw hej xD Ni som inte vet vad MSP är så.. Ja det är ett spel jag spelar c:Men igår så hittade vi den perfecta (typ) nya hunden!...

Av bloggpennan - 20 juli 2013 15:31

Jaj Sosomom noni lolästote soså kokomommomeror jojagog soskokrorivova lolitot rorövovarorsospoproråkoketot cxÖversättning: Ja som ni läste så kommer jag skriva lite rövarespråket cxHaha xD Älskar bara att skriva på rövarspråket :3Iallafall, igår så v...

Av bloggpennan - 19 juli 2013 12:14

Rubriken stämmer :'PHar en AZZ lång musik-lista på http://grooveshark.com/Men, musik är liksom mitt liv c:Jag har blivit ett riktigt Taylor Swift fän, men jag älskar fortfarande ABBA c:Sen har jag lite random låtar också xDIaf, jag rollar lite (Om ni...

Presentation


Jag Är En Halv-Galen Tjej Som Älskar, Men Är Lite Lam På Att Blogga c:
Hoppas Ni Följer Mitt Galna Liv, Mina Galna Spel Och Lite Till :3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards