bloggpennan

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Laggar Sönder Mig Själv Med Musik :P

Av bloggpennan - 19 juli 2013 12:14

Rubriken stämmer :'P
Har en AZZ lång musik-lista på http://grooveshark.com/
Men, musik är liksom mitt liv c:
Jag har blivit ett riktigt Taylor Swift fän, men jag älskar fortfarande ABBA c:
Sen har jag lite random låtar också xD
Iaf, jag rollar lite (Om ni vet vad det är :P) med mina kompisar, igår såg jag på "Det Levande Slottet" IGEN xD
Men den är så himla bra, ni borde värkligen se den c:
Juste jag har också spelat lite Runscape, men.. DUMMA RUNESCAPE JAG KAN INTE RÄDDA DEN DUMMA FLICKAN SOM RAMLADE NER I DEN DUMMA SJÖN D:
Hehe.. Stackars Anne, jag skrek om det i typ 5 minuter när vi skypade xD
Jaja c':

//OXOX Pennan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggpennan - 13 augusti 2013 12:01

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag :( Men idag ska jag blogga c:   Iallafall, min sommar har varit.. Okej antar jag, skolan börjar den 19 Agusti, blä Dx Och idag ska jag hämta Revolt från bibblan c: Ni tänker säkert: "Oh har du läst Hun...

Av bloggpennan - 24 juli 2013 10:21

Goodmorgon alla läsare! c:Jag har nördat som  *** med spelet "The Hunger Games Adventur" (stav owo) på mobilen dåh, inte på facebook cxDet är MYCKET roligare, så jag tipsar om att ladda ner ;)Juste.. Pappa kom hem från [något land] igår och jag fick....

Av bloggpennan - 22 juli 2013 14:22

  Buggar min data? (Sry för dålig bild kvalitet) SÅG jag värkligen MSP skriva: "Grattis :D" på en tjejs forum?!Hehe.. Btw hej xD Ni som inte vet vad MSP är så.. Ja det är ett spel jag spelar c:Men igår så hittade vi den perfecta (typ) nya hunden!...

Av bloggpennan - 20 juli 2013 15:31

Jaj Sosomom noni lolästote soså kokomommomeror jojagog soskokrorivova lolitot rorövovarorsospoproråkoketot cxÖversättning: Ja som ni läste så kommer jag skriva lite rövarespråket cxHaha xD Älskar bara att skriva på rövarspråket :3Iallafall, igår så v...

Av bloggpennan - 18 juli 2013 14:56

Varför inte?Iaf, just nu skypar jag med min BFF Anne #Bästa #Vänner #Föralltid c:Och idag ska jag kolla på hundvalpar för vi ska nämligen köpa en tik :3 (Tjej)Så, bomba med frågor och ge tips på fina, lite udda flick namn som skulle passa till en lit...

Presentation


Jag Är En Halv-Galen Tjej Som Älskar, Men Är Lite Lam På Att Blogga c:
Hoppas Ni Följer Mitt Galna Liv, Mina Galna Spel Och Lite Till :3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards