bloggpennan

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av bloggpennan - 20 juli 2013 15:31

Jaj Sosomom noni lolästote soså kokomommomeror jojagog soskokrorivova lolitot rorövovarorsospoproråkoketot cx
Översättning: Ja som ni läste så kommer jag skriva lite rövarespråket cx
Haha xD Älskar bara att skriva på rövarspråket :3
Iallafall, igår så var jag hos mina kompisar (två killar) och till skillnad från killarna i min klass uppvaktade dom mig värkligen hehe   
Han som var äldst (Okej, vet inte hur det stavas reta inte ;_;) visade sin pilbåge som han HADE GJORT SJÄLV okej jag tror han fick lite hjälp men men xD Såklart ville jag lära mig lite eftersom jag just nu är galen i The Hunger Games hjältinan Katniss Everdeen som är mästerinna på bågskytt, och jag har skjutit en gång innan så jag ville visa mina "skils" och såklart så flög den diräkt PLOPP ner ;_;
Så jag funderar på att börja på bågskytt-kurs. Någon som har tips om en bågskytt klubb/förening innom malmö/limhamn? Skulle vara tacksam för svar c:

//OXOX Pennan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Är En Halv-Galen Tjej Som Älskar, Men Är Lite Lam På Att Blogga c:
Hoppas Ni Följer Mitt Galna Liv, Mina Galna Spel Och Lite Till :3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards